Funreal Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Na czas dowiedzieć się o naszych imprezach, larpach i spotkaniach? Napiszemy do Ciebie, po to właśnie mamy newsletter.

Imię:

Email:

De Profundis - Zasady Gry

Wpisany przez Kula / sobota, 15 stycznia 2011 10:49

Jak nie trudno się domyślić, zasady gry opisane są w podręczniku - jego druga, poprawiona edycja ukazała się w zeszłym roku nakładem Wydawnictwa Portal. Zanim ktokolwiek zdecyduje się zagrać - proszę o przeczytanie podręcznika. 98 stron to nie tak dużo, naprawdę da się to zrobić. Zwłaszcza że autorowi gry, Michałowi Oraczowi, talentu literackiego nie brakuje.

Istnieją jednak specyficzne zasady, specjalnie dla naszej pajęczyny.

1. Kopie i skany.

Gra będzie nieco moderowana, ze względu na specyficzny setting oraz furtkę jako zdecydowaliśmy się sobie zostawić - czyli LARP, jako prawdopodobne zakończenie całej rozgrywanej historii. Dlatego, zwłaszcza w początkowej fazie gry, proszę o skany lub przesłanie kserokopii wszystkich wysyłanych listów.

2. Mailing.

Możecie oczywiście używać maili. Zasady są proste. Po pierwsze, pierwszy kontakt z innym graczem musi nastąpić za pośrednictwem tradycyjnego listu. Po drugie - o ile skany listów służą tylko zdobyciu wiedzy o  postępach fabuły, o tyle, z racji cech charakterystycznych założonego świata, musicie przyjąć założenie, iż internet jest monitorowany i wszystko co napiszecie może zostać odczytane przez niepowołane osoby. I najprawdopodobniej (obiecuję) zostanie prędzej czy później wykorzystane przeciwko wam.

Tyle o zasadach. Wszystkie pozostałe, znajdziecie w podręczniku.