Funreal Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Na czas dowiedzieć się o naszych imprezach, larpach i spotkaniach? Napiszemy do Ciebie, po to właśnie mamy newsletter.

Imię:

Email:

Sponsorzy konwentów PUCKON i HARDKON

Wpisany przez Kula / poniedziałek, 26 kwietnia 2010 14:26

Bardzo cieszymy się, że stale powiększa się grono firm - głównie wydawnictw - wspierających nas przy okazji organizowanych przez nas imprez. To dzięki nim wasze wysiłki - doskonała gra, wspaniałe stroje, zostają docenione. W zamian za to już niedługo na naszej stronie pojawi się specjalny dział, w którym na bieżąco będziemy informować o nowościach na rynku. Premiery książek, gier, akcesoriów - o tym wszystkim będziecie mogli poczytać na naszej stronie. Tymczasem - zachęcamy do odwiedzenia witryn internetowych naszych sponsorów.

 

Poniżej, kilka słów o naszych sponsorach - w kolejności alfabetycznej.

 

 

FABRYKA SŁÓW

„Fabryka Słów” powstała w roku 2001. Naszym celem od początku było wydawanie dobrej polskiej fantastyki, w czasach gdy na księgarskich półkach dominują produkowane masowo tytuły zagraniczne. Pomysł okazał się trafiony i książki „Fabryki” szybko zyskały popularność wśród czytelników, a samo wydawnictwo stało się jednym z głównych wydawców szeroko rozumianej fantastyki w Polsce. Marką wydawniczą rozpoznawaną i komentowaną na rynku wydawców, wśród krytyków literackich, czytelników i w mediach.

Nasz profil wydawniczy obejmuje różne konwencje literatury fantastycznej — Science Fiction, klasyczną Fantasy, Historię alternatywną, Horror, a także rozmaite krzyżówki międzystylowe. Stworzyliśmy szereg serii wydawniczych, w których prezentujemy najnowsze teksty autorów uznanych, promujemy obiecujących debiutantów, a także — co unikalne na naszym rynku — przedstawiamy krytykę i eseistykę poświęconą fantastyce jako zjawisku literackiemu.

HACHETTE

Hachette Polska - wydawca renomowanych przewodników turystycznych, bestsellerów z kobiecej serii Pisane przez życie, poradników z różnych dziedzin oraz książek fantasy dla młodzieży. Amatorom tego ostatniego gatunku polecamy nową dwutomową opowieść o Incarceronie – prawdziwym więzieniu, które jest mściwe i obserwuje wszystko, co dzieje się wokół… . Fanom Gwiezdnych Wojen polecamy kolejne tomy serii Star Wars. The Clone Wars, które już maju znajdą się w księgarniach.

NASZA KSIĘGARNIA

Wydawnictwo NASZA KSIĘGARNIA to oficyna unikatowa wśród wydawców literatury dla dzieci i młodzieży, łącząca w sobie tradycję i nowoczesność. Na polski rynek wprowadza zarówno rozchwytywane przez czytelników hity, np. serie: Lola czy Wampiraci, jak i nagradzane przez znawców literackie perły: Złodziejkę książek czy Rodzinę Penderwicków. W ofercie Wydawnictwa znajdują się książki o Snoopym, bohaterze najsłynniejszych i najbardziej oryginalnych komiksów wszech czasów autorstwa Charlesa M. Schulza, a także polskie przeboje sprzed lat: Pyza na polskich dróżkach, Gąska Balbinka i Przygody kota Filemona!
Wydawnictwo NASZA KSIĘGARNIA ma wyłączne prawo do publikacji takich bestsellerów światowych jak książki A.A. Milne'a (Kubuś Puchatek, Chatka Puchatka, Dawno, dawno temu), Astrid Lindgren (także niewydawanej wcześniej w Polsce serii o Kati) oraz dziewięciotomowy cykl o Muminkach. Jest również wydawcą cyklu o Mikołajku znakomitego duetu autorsko-ilustratorskiego Sempé-Goscinny. W ofercie Wydawnictwa znajdują się także publikacje skierowane do dorosłego czytelnika, sygnowane znakiem WNK. Bogata oferta WNK obejmuje zarówno książki, które opowiadają prawdziwe, poruszające wydarzenia i są świadectwem wielkich dramatów (również tych z najnowszej historii Polski), jak i powieści o lżejszej, rozrywkowej tematyce. Mamy nadzieję, że WNK znajdzie grono wiernych czytelników.

Q-WORKSHOP

Q-workshop wziął swoją nazwę od imienia ulubionego bohatera jego założyciela, Patryka Strzelewicza. Aż do 2001 roku ludzie tworzący Q-workshop byli zwykłymi graczami, zajętymi nieustannie tworzeniem makiet i modeli do swoich armii. Pewnego dnia, tuż po skończeniu budowy nowego terenu, gdy przygotowywali się do gry zdali sobie sprawę, że zwykłe kości nie pasują do ich niesamowicie szczegółowych makiet. Wtedy wpadli na pomysł stworzenia własnych kości! Nie minęło wiele czasu gdy powstał pierwszy model kości - biało brązowy zestaw runiczny. Mimo, że był on tylko namiastką tego, co dziś tworzy Q-workshop okazał się on na tyle niezwykły, że szybko zyskał sobie popularność na serwisach aukcyjnych. Wkrótce powstał sklep internetowy, a po nim forum.To na forum, przy udziale graczy z całej Polski, powstały kolejne modele kości. Forum okazało się prawdziwą skarbnicą pomysłów - a ścisła współpraca z graczami pozwala Q-workshop tworzyć projekty, które cieszą się ogromnym powodzeniem.
Celem Q-workshop jest zaskakiwać, zadziwiać i cieszyć graczy, którzy szukają niezwykłych, ciekawych i pięknych kości.
Obecnie Q-workshop jest jednym z największych na świecie wytwórcow niezwykłych kości do gier RPG i planszówek. Mimo, że siedziba firmy nadal mieści się w Polsce, Q-workshop może pochwalić się ciągle rozwijającą się ogólnoświatową siecią sprzedaży sięgającą daleko poza granice Unii Europejskiej, w tym doskonałą współpracą z firmami działającymi na rynku północno amerykańskim. Niezwykłe, rzeźbione kości Q-workshop stały się nieodłącznym towarzyszem potężnej grupy graczy RPG i zyskały sobie wielu oddanych fanów.Od trzech lat Q-workshop skutecznie działa na rynku niemieckim, co roku prezentując wszystkie kostki na największych w Europie targach gier i zabawek SPIEL w Essen, w Niemczech.Od stycznia 2005 roku Q-workshop posiada swój oddział międzynarodowy, zajmujący się głównie sprzedażą i współpracą z partnerami z krajów angielskojęzycznych (USA, Wielka Brytania, Irlandia, Australia, RPA, Kanada), ale także pozostałymi krajami Europy (głównie Francja, Hiszpania, Włochy i Skandynawia) oraz Ameryki Południowej. Angielskojęzyczny sklep internetowy naszej firmy www.Q-worskhop.com przez ostatnie kilkadziesiąt miesięcy zgromadził ogromną liczbę stałych bywalców i klientów i stał się trwałym niezwykłym akcentem na zachodnim rynku RPG.
W roku 2007 rozpoczęliśmy nowy rozdział w naszej działalności – produkty licencjonowane. Pierwszym mocnym uderzeniem jest zestaw kości do gry RPG „Zew Cthulhu”, który został uhonorowany prestiżową nagrodą Origins Award. Idąc za ciosem w 2008 roku wprowadzamy na rynek polską wersję językową gry karcianej MUNCHKIN oraz kostki do tejże gry. W planach mamy kolejne niespodzianki…

PRÓSZYŃSKI i S-ka

Trzech przyjaciół (Mieczysław Prószyński, Grzegorz Lindenberg, Tadeusz Winkowski) decyduje się na założenie firmy "Kant", której intrygująca nazwa, dla wielu jej klientów, będzie wyłącznie synonimem wiarygodności i rzetelności. Pod egidą tej firmy ukazuje się, przejęta od innego edytora "Fantastyka", publikowana pod nowym tytułem "Nowa Fantastyka", "Komiks" oraz reprinty popularnej serii komiksowej "Tytus, Romek i A`Tomek". 1 czerwca ukazuje się pierwsze wznowienie XVIII księgi tego najbardziej poczytnego polskiego komiksu.

Od roku 1993 rozpoczyna się oficjalna działalność wydawnictwa Prószyński i S-ka jako wydawcy książkowego. Wcześniej, bo już w 1990 roku, ukazały się komiksowe przygody "Tytusa, Romka i A`Tomka". Pięć lat później na rynek trafia niezastąpiona "Biblioteczka Poradnika Domowego", która co miesiąc wzbogaca się o nowy zeszyt. Dołączają do niej równie poczytne serie: "Biblioteczka Pod Różą", "Biblioteczka Konesera", "Diament" i budzący wiele sympatii "Skorpion". Dużym wydarzeniem wydawniczym okazuje się seria literatury fantastycznej, prezentująca pełen przegląd światowych tytułów od fantasy po groteskę, m.in. mistrzowską prozę Orsona Scotta Carda i Ursuli Le Guin. Triumfy święcą też: Terry Pratchett, król powieści grozy Stephen King oraz mistrzyni kryminału Agatha Christie. Swoich wiernych czytelników ma "czarna" seria popularnonaukowa "Na ścieżkach nauki", która w ciekawy sposób przedstawia znaczące odkrycia z dziedzin astronomii, biologii i fizyki oraz przybliża sylwetki wybitnych uczonych, ich działalność i osiągnięcia. W 1997 roku wydawnictwo książkowe Prószyński i S-ka trafia do pierwszej dziesiątki największych wydawnictw w Polsce. Rok później na rynek trafia "Biblioteka Antyczna", prezentująca m.in. dzieła Homera, Hezjoda, Arystofanesa, Plauta, Cezara i Witruwiusza. W kwietniu 1999 roku ukazuje się tysięczna książka sygnowana nazwą wydawnictwa.

Sukces rynkowy zachęca wydawcę do stopniowego rozszerzania oferty wydawniczej. Nie brakuje propozycji ambitnych, do których niewątpliwie należą dzieła Borgesa oraz książki z serii "Filozofia XX wieku", "Pejzaże Myśli", "Biblioteka Interesującej Prozy". Prószyński i S-ka duży nacisk kładzie na promocję autorów polskich: od 2002 roku czytelnicy mogą relaksować się przy pełnych ciepła i humoru książkach z "Owocowej serii", zapoczątkowanej przez "Podanie o miłość" Katarzyny Grocholi.

REBEL.PL Centrum Gier

Stworzony przez prawdziwych entuzjastów i fanów gier, REBEL.pl po 5 latach działalności stał się chyba największym sklepem z grami w polskim Internecie. Nie znajdziesz u nas gier komputerowych, ale znajdziesz wszystkie inne!

Gry planszowe i towarzyskie
Ogromny wybór tytułów polskich i zagranicznych – gry familijne, przygodowe, ekonomiczne, karciane, strategie i inne. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie.

Gry RPG po polsku
U nas znajdziesz wszystkie tytuły, które są w sprzedaży a nawet te, które myślałeś, że już zniknęły. Nie, Maskarady niestety nie mamy ;)

Gry RPG po angielsku
Ogrom tytułów, jaki tu znajdziesz, oszołomi Cię. Co więcej, jeśli masz jakiś specjalny podręcznik na oku, może jesteśmy w stanie sprowadzić go specjalnie dla Ciebie?

Karcianki kolekcjonerskie
Szeroki wybór karcianek i jeszcze większy wybór dodatków do nich – pudełek, koszulek, port folio i innych. Istny raj dla tych, którzy lubią przebierać i wybierać.

Gry figurowe i bitewne
Kolorowe i czekające na pomalowanie. Fantastyczne i odwzorowujące rzeczywiste modele. Odlane z plastiku, metalu, ale też składane z… kart. A do tego wszystkiego pędzle, farby, elementy makiet i inne akcesoria do gier figurowych.

Akcesoria
Do każdego rodzaju gier – znajdziesz tutaj przytłaczający wybór kostek pojedynczych jak i w zestawach, czasopisma o grach, narzędzia, plansze i maty do gry, zasłonki MG a nawet… biżuterię dla RPGowców!

To oczywiście nie wszystko, ale aby sprawdzić naszą pełną ofertę, zapraszamy
na stronę www.rebel.pl !

RM

Wydawnictwo RM powstało w 1996 roku w wyniku wydzielenia działu redakcji z Oficyny Wydawniczej READ ME. Utworzenie wydawnictwa było konsekwencją szybkiego rozwoju Oficyny READ ME i skupienia w jednej firmie wydawniczej aż trzech rodzajów działalności związanej z publikowaniem: opracowywania i przygotowywania do druku książek, druku i w końcu dystrybucji. Zadaniem nowej firmy miało być kreowanie planu wydawniczego i jego realizacja. Wydawnictwo RM tym samym przejęło zamierzenia wydawnicze Oficyny Wydawniczej READ ME. Dzięki takiemu rozwiązaniu ukazujące się publikacje uzyskały jeszcze wyższą jakość przygotowania, możliwe też było poszerzenie oferty wydawniczej.
Pojawiły się więc książki wchodzące tematyką w nowe obszary zainteresowań; są wśród nich poradniki, publikacje dotyczące szeroko pojętego hobby, zdrowia, pracy, biznesu, a także – ostatnio – przewodniki po różnych stolicach i większych miastach europejskich, wydane we współpracy z Discovery Channel. Poszerzenie tematyki to również kontakty z nowymi wydawnictwami, tłumaczami i redaktorami. Stali współpracownicy i rozbudowujący się wciąż zespół nowych redaktorów to bogate zaplecze profesjonalistów, którzy współtworzą sukces wydawnictwa.
RM ma już dziś ugruntowaną pozycję na rynku jako wydawca książki komputerowej, adresowanej tak dla początkujących, jak i specjalistów w swej dziedzinie (np. serie krok po kroku, to proste, prosto do celu, informatyka w szkole, ale i biblie, publikacje wydawnictwa O’Reilly, seria Programowanie). Jednocześnie przyzwyczaja czytelników do swoich nowych serii wydawniczych (np. przewodniki od środka), które zyskują uznanie ze strony wymagającego przecież czytelnika polskiej książki.
Ostatnio, aby podkreślić tożsamość celów i dążeń, a jednocześnie odwołać się do wspólnej przeszłości, utworzona została Grupa Wydawnicza READ ME, skupiająca trzy wydawnictwa: Oficynę Wydawniczą READ ME, zajmującą się dziś drukiem i dystrybucją, Wydawnictwo RM, kontynuujące wydawniczą działalność Oficyny oraz Wydawnictwo Eremis, specjalizujące się w książce edukacyjnej.

STUDIOASTRO

Wydawnictwo Studio Astropsychologii powstało w 1992 roku i od tego czasu ugruntowało swoją pozycję na rynku. Jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ezoterycznych w kraju.

W swojej ofercie posiadamy ponad 500 tytułów z zakresów:

* parapsychologii
* ezoteryki
* medycyny naturalnej
* psychologii
* rozwoju duchowego, etc.


Promujemy głównie polskich autorów, lecz również wydajemy światowe bestsellery. Wszystkie książki są wartościowe pod względem merytorycznym oraz w doskonałej szacie edytorskiej.
Publikacje dostępne są w księgarniach na terenie całego kraju, księgarniach internetowych, a także w firmowym sklepie wydawnictwa - Talizman w Białymstoku.

Pragniemy, by nasze książki pozwalały spojrzeć na inny wymiar rzeczywistości oraz były przewodnikami w wędrówce w głąb siebie. Pozwolą również dotrzeć do najgłębszych zakamarków ludzkiej osobowości i duszy, dając... coś więcej niż psychologia.