Funreal Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Na czas dowiedzieć się o naszych imprezach, larpach i spotkaniach? Napiszemy do Ciebie, po to właśnie mamy newsletter.

Imię:

Email:

Nowiny

FunReal Meeting i garść wieści z Puckonu 2011

Wpisany przez Kula / wtorek, 15 marca 2011 22:06

Mnóstwo pracy, przygotowania do Puckonu ruszyły pełną parą, do Hardkonu trochę na tajnym coby się nie rozdrabniać - acz też posuwamy się do przodu. Na horyzoncie już za 10 dni Pyrkon, czyli największy w PL konwent stacjonarny na-którym-po-prostu-nie-wypada-nie-być. No to będziemy, a jakże i nasze gry również - już za kilka dni opublikujemy ich kompletną listę.

Tymczasem, na krótko przed wyjazdem należy:

1. Zerknąć na stronę PUCKONU - dzieje się tam sporo. Konkurs na najlepszego Stracha, powiązany z terenówką Insula written by Vino i jego nieodłączna towarzyszka życia Poroniona Wyobraźnia (sorry Mru, that's the truth).

2. Zerknąć na stronę PUCKONU - i przyjrzeć się jeszcze raz, bo w dziale Akredytacja za chwilę spadna pierwsze promocyjne terminy na tańsze łózka i imienne koszulki.

3. Zarezerwować sobie czas by udać się do

Klubu ŻAK w Gdańsku

na spotkanie, które odbędzie się w

środę, 23 marca 2011
o godz. 20.30

 

Do zobaczenia!

 

De Profundis - startujemy

Wpisany przez Kula / sobota, 15 stycznia 2011 11:23

Od PUCKONu 2007 minęło juz dobrych kilka tygodni, ale słowa dotrzymuję:

zagramy w De Profundis.

Informacje są już na stronie w dziale NASZE GRY - krótkie informacje o tym jak się zgłosić, w w jakich czasach gramy no i garść informacji o samej grze. Bez jednego się jednak nie obejdzie - nie ma drogi na skróty, aby zrozumieć grę, musicie przeczytać podręcznik. Jest dostępny bez problemu i naprawdę, to kawal dobrej roboty. Dodatkowo umieściliśmy wywiad z autorem gry, Michałem Oraczem, który prawie w całości jest poświęcony właśnie De Profundis.

To co, moi drodzy. Gramy?

 

FunReal 2011 i Manifest Świąteczny

Wpisany przez Kula / piątek, 24 grudnia 2010 20:45

Kolorowe papiery porozrywane? Karpie zabite i zeżarte?
Świetnie.

2011 za pasem, więc zanim nasze umysły dopadnie Xmas Demon, informujemy, co by was od tych jakże magicznych momentów przy barszczu i bombkach oderwać. Gracze! Baczność. Dostaliście kalendarze pod choinkę? Na pewno. Wyciągnijcie je zatem.

Już?

Otwórzcie je teraz na maju. przewijacie, przewijacie... aż do 13 maja 2011. To piątek. Bierzecie do łapki długopis i notujecie:

PUCKON 2011

Sobotę, 14.5 i niedzielę 15.5 oznaczcie tak samo. Nie ma was dla świata, jesteście w Porzeczu razem z nami i wycieracie się wśród bukowych wzgórz.

Teraz drugi quest. Przewijacie kalendarz aż lipiec zmieni się w sierpień. I wracacie. 31 lipca, 30 lipca... tu wpisujecie:

HARDKON 11

Od soboty 30 lipca 2011, aż do następnej niedzieli, 7 sierpnia, zapraszamy konwent na przystanku w miejscu, gdzie już nawet skończyło się Ciemno... Gliśno Wielkie, Przystanek Alaska.

Wkrótce pojawi się oficjalne info na stronach.

"Another year over, and look what we've done"
John Lennon

Nie da rady, no nie da rady oprzeć się tej monadzie. Dookoła choinki i fajerwerki, a słowa słynnego żuka atakują z radia na zmianę z Georgem i historią kupczenia pewnym serduchem.
Telewizja też nie ułatwia, wszyscy publicyści, felietoniści, analitycy giełdowi i celebryci z siedemdziesiątej drugiej edycji tańca z gwiazdami, jak jeden mąż, podsumowują co się da.

No to może my też powinniśmy?...

FunReal 2010 w liczbach.

3 konwenty: Puckon 2010, Hardkon X, Puckon 2007.
15 dni larpowania.
Ponad tuzin porcji jajecznicy na jednym śniadaniu mistrzów.
32 Gry: LARPy, terenówki, jeepy.
Ponad 200 uczestników.
Kontener wspomnień.
Tysiące zajebistych chwil, które razem przeżyliśmy.

Świątecznie, noworocznie, czas na cytat Pompejusza:

Navigare necesse est.

Pożeglowaliśmy z Wami przez rozliczne światy. Dzięki, za te niezwykłe podróże. Bez was by się nie udały.
Setek nowych w przyszłym roku: dalej, bardziej, lepiej - byle zawsze pod szczęśliwymi gwiazdami.

czego serdecznie życzy, tadam, tadam;

FunReal Hivemind.

A teraz sprawy orgowskie. Na ostatnim, grudniowym spotkaniu, przegłosowaliśmy zmiany w statucie, dokonaliśmy też jakże niechlubnej rzezi martwych dusz. To znaczy - na wniosek Zarządu odbyło się glosowanie i  usunęliśmy, dla porządku, nieaktywnych, członków stowarzyszenia z jego listy. Zgodnie ze statutem, każda osoba, która wciąż czuje się członkiem Stowarzyszenia i chce utrzymać ten status, ma 2 tygodnie na odwołanie od tej decyzji. Jak to zrobić? Bardzo prosto. Napisać maila i pojawić się  osobiście na najbliższym spotkaniu, które będzie miało miejsce w lokalu który stale nas gości. Jest to:

Pubu DONEGAL
na ulicy Zgody 10 w Gdyni

spotkanie odbędzie się w

piątek, 14 stycznia 2011
o godz. 19.00

Wybierzemy nowe władze, a kto będzie chciał - wypełni deklarację członkowską i przystąpi do naszej radosnej gromady.
Do zobaczenia i jeszcze raz - wszystkie dobrego na święta :)

 

PUCKON 2007 Afterkon i Funreal Xmas meeting

Wpisany przez Kula / niedziela, 05 grudnia 2010 16:56

Impreza z cyklu 2w1.
Czas pogadać  o PUCKONIE, napić się piwa, przypomnieć dobre, superdobre i przej%^&#e momenty konwentu, wymienić uwagi, a w samym stowarzyszeniu - wymienić Zarząd. Albo i nie - zagłosujemy, zobaczymy co będzie.
Zapraszamy do:

Pubu DONEGAL
na ulicy Zgody 10 w Gdyni
w sobotę, 11 grudnia

o godzinie 18.00:
FUNREAL meeting: zastanówcie się, kogo widzicie w Zarządzie Stowarzyszenia, będziemy głosować. Druga ważna sprawa - aby uprościć sekretarzowi Stowarzyszenia życie, żeby nie musiał biegać do sądu raz do roku a raz na dwa lata - proponujemy zmianę w STATUCIE. Wydaje nam się, że lepiej będzie, jeśli kadencja Zarządu będzie dwuletnie. Przemyślcie, poddamy rzecz pod głosowanie.

o godzinie 19.00:
PUCKON 2007 AFTERPARTY. Trzeba pisać więcej? Chyba nie... Just B there :) A! Jednak trzeba - kto nie umieścił w sieci a zaposiada, niech przyniesie na jakimś znośnym nośniku danych filmy lub zdjęcia.

Do zobaczenia! Na forum możecie napisać co sądzicie o zmianach i czy będziecie!

 

Zapraszamy na Grę Terenową Artefakt - Gdańsk, sobota 27.11.2010 godz 11

Wpisany przez Ekipa Zardzewiałego Topora / środa, 24 listopada 2010 12:36

Wstęp fabularny

Minął już prawie wiek od przegranej walki Illidana z Arthasem na Koronie Lodu, a co za tym idzie uwolnienia Króla Licha. Pomimo utworzenia przymierza Elfów, Ludzi i Orków, część dowódców tychże ras działa na własną rękę. Walczą oni nie tylko z armią Króla Licha, ale także ze sobą nawzajem. Gdy Illidan zdobył Oko Sargerasa i opuścił elfie wyspy wraz ze ścigającą go strażniczką Maiev, część jej elfich oddziałów postanowiła pozostać na tych wyspach i zbadać je. Na ich nieszczęście przybyli tu także Orkowie a niedługo po nich, Ludzie.

Kiedy ci ostatni postawili nogę na głównej wyspie zaczęło się coś dziać. Środek wyspy został odcięty przez niewidzialną barierę a w pobliżu baz zaczęły pojawiać się dziwne ruiny. Ciekawość pozwoliła przybyszom odnaleźć dziwne przedmioty oraz runy, które mówiły o artefakcie o wielkiej mocy znajdującym się w centralnej części wyspy. Aby jednak dotrzeć do artefaktu trzeba mocy, która zaklęta jest w Przedmiotach - Księdze Ziemi, Młocie Piorunów oraz Szczypcach Ognia.

Od tej pory na wyspie toczą się nieustanne walki o terytorium oraz Przedmioty, które dadzą zwycięzcom niewyobrażalną władzę i potęgę. Możliwe, że na tyle wielką… aby pokonać samego Króla Licha.

Czas i Miejsce imprezy
Sobota 27.10.2010, godz. 11:00-14:00,
Gdańsk, Teatr Leśny przy ul. Jaśkowa Dolina.
Mapka

Co należy ze sobą mieć:
- najlepiej strój „klimatyczny” podchodzący pod Heroic Fantasy (nie jest on wymagany).
- klasyczną broń otulinową. Osoby chcące posługiwać się tarczami, łukami, bronią miotaną powinny ją ze sobą zabrać. Tak samo magowie, wszelkie fire-balle, i inne magowskie akcesoria .

Nie masz broni?
To już nie problem! Przyjdź a zostaniesz wyposażony w oręż jakiego potrzebujesz!
Musisz tylko zgłosić ten fakt organizatorom co najmniej tydzień przed grą terenową na mailowa ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

Nie masz stroju?
Masz 2 wyjścia:
1. Przygotować własny strój;
2. Wypożyczyć od nas.

Zasady gry
Zostaną wyjaśnione przed imprezą.

Kontakt i zgłoszenia
Zgłoszenia uczestnictwa, pytania - prosimy wysyłać na maila: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub gg: 4000657

Więcej na:
http://www.larp-zt.pl

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 następna > ostatnia >>